19 Ιουν 2012

Νέο εταιρικό κατάστημα Carglass® στα Ιωάννινα



Από Δευτέρα 18 Ιουνίου η Carglass βρίσκεται και με εταιρικό πλέον κατάστημα στην πόλη των Ιωαννίνων. Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό 21ης Φεβρουαρίου 169Β σε ένα σημείο εύκολα προσβάσιμο για τους κατοίκους των Ιωαννίνων, όπου έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τις μοναδικές υπηρεσίες της εταιρίας.

Ο συγκεκριμένος χώρος αποτελούσε από πριν σημείο αναφοράς για την πόλη, κάτι το οποίο θα συνεχίσει να συμβαίνει και στο εξής με τη «σφραγίδα» της Carglass.

Η Carglass λειτουργεί στην ελληνική αγορά από τον Απρίλιο του 2001 και αποτελεί μέλος της πολυεθνικής εταιρείας Belron, διαθέτει δε πανελλαδικά 16 καταστήματα, 15 κινητές μονάδες, αλλά και 90 εξουσιοδοτημένους συνεργάτες.

Η αποκλειστική μέθοδος επισκευής παρμπρίζ με τη ρητίνη HPX3 και η τοποθέτηση γνήσιων κρυστάλλων ΟΕΜ είναι μόνο λίγα απ’ τα πλεονεκτήματα που η εταιρία προσφέρει στους πελάτες της. Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, η 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση, το εκτεταμένο ωράριο λειτουργίας (καταστήματα Ν. Σμύρνης και Μοναστηρίου), η δυνατότητα εξυπηρέτησης με κινητές μονάδες στο χώρο του πελάτη  χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και η γνησιότητα όλων των υλικών είναι τα στοιχεία που διατηρούν την Carglass ηγέτιδα δύναμη στον τομέα της.

Το νέο εταιρικό κατάστημα στα Ιωάννινα είναι μια ακόμα θεμελίωση της σταθερά πρώτης θέσης που κατέχει η εταιρία. Παράλληλα, όμως, είναι και μια επιπλέον ενίσχυση στην άριστη συνεργασία της με την πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιριών και εταιριών leasing, αφού οι πελάτες τους και συνεπώς, οι πελάτες της Carglass στην ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν όλες τις υπηρεσίες της σε έναν ανανεωμένο και πλήρως λειτουργικό χώρο.

Πατάω φρένο στην αναβλητικότητα



Θυμάσαι την Κυριακή που δήλωνες με περηφάνια: «Από αύριο δίαιτα;» ή εκείνη την Τρίτη που είχες υποσχεθεί ότι θα άλλαζες τις γλάστρες; Ακόμα ταλαιπωρείσαι από τα περιττά κιλά και τα πελώρια κλαδιά συνεχίζουν να στριμώχνονται στη γλάστρα μινιατούρα.

Τι συνέβη αλήθεια; Στην πραγματικότητα όλοι μας αναβάλλουμε πράγματα περισσότερο ή λιγότερο. Είναι τόσα αυτά που σκεφτόμαστε και αυτά που πρέπει που να γίνουν, με αποτέλεσμα συχνά να μη γίνεται τίποτα. Και δεν είναι η αναβλητικότητα που ευθύνεται για αυτό το φαινόμενο. Είναι η δυσκολία στην ιεράρχηση αναγκών και προτεραιοτήτων.

Ποιος είναι ο σωστός τρόπος για να γίνει αυτή η ιεράρχηση;
1. Προτού ιεραρχήσεις, αξίζει να σκεφτείς τους στόχους σου και να τους διασαφηνίσεις:
Τι είναι αυτό που θέλεις πραγματικά να κάνεις άμεσα (σε μια εβδομάδα, σε ένα μήνα, σε ένα χρόνο);
Είσαι σίγουρος ότι αυτός ο στόχος θα σου δώσει ικανοποίηση;
Αν όχι, επαναπροσδιόρισε με τέτοιο τρόπο το στόχο σου ώστε να νιώθεις ευχαρίστηση που τον κατάφερες
Πότε ακριβώς θέλεις να τον πραγματοποιήσεις;
Μήπως ο στόχος σου είναι μακροσκελής και χρειάζεται να θέσεις τους επιμέρους στόχους;
2. Πέρασε στην πράξη και ανέλαβε βραχυπρόθεσμη δράση (πράγματα που θέλεις να γίνουν μες στην εβδομάδα):
Πάρε χαρτί και μολύβι και γράψε καθετί που θέλεις να γίνει μέσα στην εβδομάδα
Σκέψου επιμέρους πράγματα που πρέπει να υλοποιηθούν για να επιτευχθεί ο αρχικός στόχος
Βάλε τις ημερομηνίες κάνοντας ένα χρονοδιάγραμμα (ούτε πολύ σφιχτό ούτε πολύ ευέλικτο)
Κόλλησε το χρονοδιάγραμμα στο ψυγείο σου
3. Βάλε ένα «τικ» δίπλα στην κάθε εργασία που ολοκληρώνεις
4. Κράτα σημειώσεις για την πρόοδό σου
Σημείωσε ακόμα και τα εμπόδια που στάθηκαν στο δρόμο σου.

Με αυτό τον τρόπο έχεις φτιάξει το πρώτο σου αρχείο στο οποίο θα ανατρέχεις ακόμα και σε δύο ή περισσότερα χρόνια από σήμερα, προκειμένου να θυμηθείς τι σε βοήθησε τότε (δηλαδή σήμερα) να οργανωθείς και να πατήσεις φρένο στην αναβλητικότητα!

8 Ιουν 2012

Τι είναι η αστική ευθύνη εργοδότη


Εργοδοτική Αστική Ευθύνη (ή Αστική Ευθύνη Εργοδότη)
________________________________________
Η Εργοδοτική Αστική Ευθύνη είναι ασφαλιστική κάλυψη που παρέχεται στον Ασφαλισμένο, υπό την ιδιότητά του ως εργοδότη, κατά κανόνα ως Ειδικός Όρος - Επέκταση της βασικής Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης που έχει συνάψει με τον Ασφαλιστή του, και μάλιστα παρέχεται κατά παρέκκλιση σχετικής Εξαίρεσης που συνήθως προβλέπεται στους Γενικούς Όρους της Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης.
Ο Ειδικός Όρος Εργοδοτικής Αστικής Ευθύνης παρέχεται συνήθως με τους κατωτέρω αναφερόμενους όρους / προϋποθέσεις και ειδικές εξαιρέσεις.
Συγκεκριμένα:
1. Αντικείμενο Ασφάλισης / Έκταση Κάλυψης
Όπως αναφέρθηκε, ο Ειδικός Όρος Εργοδοτικής Αστικής Ευθύνης παρέχεται συνήθως κατά μερική παρέκκλιση Εξαίρεσης των Γενικών Όρων της Ασφαλιστικής Σύμβασης Αστικής Ευθύνης και τηρουμένων των λοιπών όρων / προϋποθέσεων / εξαιρέσεων αυτής, έτσι ώστε η κάλυψη που παρέχεται με την Ασφαλιστική Σύμβαση να επεκτείνεται και να περιλαμβάνει την Αστική Ευθύνη του Ασφαλισμένου, υπό την ιδιότητά του ως εργοδότη, και, κατά κανόνα, μόνο για τις υποχρεώσεις αυτού που προβλέπονται από τα άρθρα 657, 658 και 932 του ισχύοντος Αστικού Κώδικα, έναντι του έμμισθου εργατοτεχνικού και λοιπού προσωπικού του , το οποίο απασχολείται στο έργο ή στην επιχείρηση που περιγράφεται στο Ασφαλιστήριο και ασφαλίζεται στο Ι.Κ.Α ή σε άλλο φορέα κύριας κοινωνικής ασφάλισης, σε περίπτωση σωματικών βλαβών / θανάτου που θα προκληθούν αποκλειστικά και μόνο από ατύχημα κατά την εκτέλεση της εργασίας ή με αφορμή αυτήν και όχι από κάποια άλλη αιτία και που θα οφείλεται σε αμέλεια του Ασφαλισμένου ή των παρ’ αυτού προστηθέντων προσώπων.
Ειδικότερα, με τον Ειδικό Όρο Εργοδοτικής Αστικής Ευθύνης καλύπτονται κατά κανόνα :
1.1. η σύμφωνα με τα παραπάνω υποχρέωση του Ασφαλισμένου για καταβολή στον παθόντα της διαφοράς μεταξύ του ημερομίσθιου που παρέχεται από το Ι.Κ.Α. ή από άλλο φορέα κύριας κοινωνικής ασφάλισης και εκείνου που πραγματικά καταβάλλεται από τον Ασφαλισμένο σύμφωνα με τις θεωρημένες μισθολογικές καταστάσεις του, για όσες ημέρες θα απέχει ο παθών από την εργασία του και για ανώτατο χρονικό διάστημα τις ……… ημέρες εάν το ατύχημα έλαβε χώρα ένα χρόνο μετά την έναρξη της σύμβασης εργασίας μεταξύ εργοδότη και εργαζόμενου και μέχρι τις …….. ημέρες σε κάθε άλλη περίπτωση, όπως ειδικότερα ορίζεται στα άρθρα 657 και 658 του Α.Κ.. Η εν λόγω κάλυψη τελεί, κατά κανόνα, υπό τον όρο της χρονικής αφαιρετέας απαλλαγής των ………. πρώτων εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία του ατυχήματος,

και
1.2. η σύμφωνα με τα παραπάνω, σε περίπτωση ατυχήματος, υποχρέωση του Ασφαλισμένου για καταβολή χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης ή ψυχικής οδύνης, όπως προβλέπεται από το άρθρο 932 του Α.Κ..
2. Προϋποθέσεις Κάλυψης / Ειδικές Συμφωνίες
Η κάλυψη αυτή ισχύει, κατά κανόνα, με τις ακόλουθες πρόσθετες προϋποθέσεις, όρους και συμφωνίες :
2.1. Το εργατοτεχνικό και υπόλοιπο προσωπικό να συνδέεται με τον Ασφαλισμένο με νόμιμη σύμβαση παροχής εξαρτημένης εργασίας και να είναι ασφαλισμένο στο Ι.Κ.Α. ή σε άλλον δημόσιο φορέα κύριας κοινωνικής ασφάλισης. Η απασχόληση δε του προσωπικού αυτού στο έργο ή στην επιχείρηση που περιγράφεται στο Ασφαλιστήριο να αποδεικνύεται από τις επίσημες μισθοδοτικές καταστάσεις του Ασφαλισμένου.
2.2. Η κάλυψη ισχύει για τις ειδικότητες των εργαζομένων και την εκτέλεση εργασιών εντός των γεωγραφικών ορίων, όπως αυτά ορίζονται στο Ασφαλιστήριο και υπό την προϋπόθεση ότι κατά την εκτέλεση των εργασιών αυτών τηρούνται πλήρως και ανελλιπώς όλα τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται και επιβάλλονται από την ισχύουσα νομοθεσία και συνηθίζονται σε αυτού του είδους τις εργασίες. Ο Ασφαλισμένος οφείλει, επίσης, να τηρεί όλες τις από το νόμο προβλεπόμενες υποχρεώσεις σε περίπτωση ατυχήματος, ιδίως τις υποχρεώσεις περί αναγγελίας στις αρμόδιες αρχές.
2.3. Υποχρέωση του Ασφαλιστή για καταβολή αποζημίωσης θα υφίσταται μόνον εφόσον αποδοθεί ευθύνη στον Ασφαλισμένο με τελεσίδικη δικαστική απόφαση, η οποία θα τον υποχρεώνει σε καταβολή αποζημίωσης στον παθόντα σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εν λόγω κάλυψη. Ο Ασφαλιστής εντούτοις, διατηρεί το δικαίωμα να προβαίνει, εφόσον το κρίνει σκόπιμο, σε καταβολή αποζημίωσης και εξόφληση απαίτησης με εξώδικο συμβιβασμό πριν από οποιαδήποτε δικαστική ενέργεια ή απόφαση.
3. Ειδικές Εξαιρέσεις
Για την κάλυψη της Εργοδοτικής Αστικής Ευθύνης ισχύουν, κατά κανόνα, πέραν των εξαιρέσεων που προβλέπονται στους Γενικούς Όρους της Ασφαλιστικής Σύμβασης, και οι ακόλουθες Ειδικές Εξαιρέσεις, βάσει των οποίων δεν καλύπτονται απαιτήσεις τρίτων έναντι του Ασφαλισμένου που συνίστανται σε ή οφείλονται άμεσα ή έμμεσα σε ή προέρχονται άμεσα ή έμμεσα από:
3.1. επαγγελματικές ή άλλου είδους ασθένειες και ατυχήματα που οφείλονται σε ασθένειες,
3.2. ατυχήματα που οφείλονται σε πλημμελή ή μη τήρηση των μέτρων ασφαλείας από τον ίδιο τον παθόντα ή σε πρόθεση ή δόλο του ιδίου του παθόντα,
3.3. ατυχήματα που προκαλούνται ως συνέπεια ή κατά τη διάρκεια μέθης ή χρήσης ναρκωτικών ουσιών από τον ίδιο τον παθόντα.

Στη συνέχεια ακολουθεί ο πίνακας με τα την παραγωγή ανά εταιρεία από τον οποίο προκύπτει ότι τέσσερις εταιρείες ελέγχουν το 50% της συνολικής παραγωγής με την Εθνική Ασφαλιστική να είναι στην πρώτη θέση, την Generali να ακολουθεί στη δεύτερη και τις Interamerican και National Union (Chartis) να ακολουθούν.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ 2011 ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ
ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ 16.515.895,26 8.738,00
GENERALI HELLAS A.A.E. 12.639.977,57 8.498,00
ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ  ΖΗΜΙΩΝ ΑΕ 7.058.377,60 10.561,00
NATIONAL UNION 6.442.779,00 726,00
ΑTE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΕ 4.902.422,25 6.372,00
AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ 4.653.423,29 7.220,00
HDI - GERLING 4.583.421,26 345,00
ALLIANZ ΕΛΛΑΣ Α.Α.Ε. 2.828.314,49 2.419,00
GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ Α.Ε.Α.Ε 2.352.286,73 3.796,00
ERGO Α.Α.Ε.Ζ 2.267.069,25 3.645,00
INTERLIFE ΑΑΕΓΑ 2.156.461,62 1.642,00
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ 1.820.293,70 0,00
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΑΑΑΕ 1.174.837,54 5.451,00
NP INSURANCE 1.092.833,69 620,00
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΥΠΡΟΥ 1.091.409,56 1.051,00
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ Α.Α.Ε 899.279,18 2.026,00
INTERNATIONAL LIFE 813.473,38 2.589,00
EFG EUROLIFE ΑΕΓΑ 729.971,62 777,00
ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α. 475.901,43 304,00
ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΑΕΓΑ 461.927,13 2.530,00
ΕΥΡΩΠΑ'Ι'ΚΗ  ΕΝΩΣΙΣ 437.717,51 1.254,00
DEMCO INSURANCE LTD 388.970,97 462,00
ΛΑΪΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΕ 346.677,36 2,00
INTERASCO Α.Ε.Γ.Α. 294.666,18 296,00
ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Α.Ε. 280.399,26 270,00
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΕΕΓΑ 226.994,03 633,00
ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α. 183.043,16 609,00
ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α. 117.579,75 329,00
EVIMA GROUP ΑΑΕ 77.041,14 808,00
ΑΣΦΑΛ.Γ.ΣΙΔΕΡΗΣ 51.503,91 33,00
ΠΕΡΣΟΝΑΛ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ 35.618,95 135,00
ROYAL AND SUN ALLIANCE INS.PLC 17.416,90 14,00
MALAYAN INSURANCE 1.991,41 8,00
ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ ΥΓΕΙΑΣ 1.337,66 0,00
ΣΥΝΟΛΟ 77.421.313,74 74.163,00

Καταπολεμήστε την πλήξη στο χώρο εργασίας!


Η πλήξη στο χώρο εργασίας μπορεί να είναι το ίδιο εξουθενωτική και στρεσογόνα όσο και η υπερκόπωση λόγω φόρτου εργασίας.  Ωστόσο, οι άνθρωποι οι οποίοι «πήζουν» στη δουλειά, μπορεί να κουράζονται, όμως ταυτόχρονα αισθάνονται «πολύτιμοι» για την εταιρεία τους με αποτέλεσμα να ικανοποιούν την αυτοκεκτίμησή τους, προϋπόθεση όπως όλοι ξέρουμε για ψυχική ηρεμία και ευτυχία στη ζωή. Γιατί όσο το λιγότερο δουλεύουμε, τόσο περισσότερο άσχημα αισθανόμαστε εσωτερικά. Το 70% όλων των νοσημάτων έχει κάποια σχέση με τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό μας και μεγάλο μέρος του στρες έχει πάντα να κάνει με τη δουλειά που κάνουμε. Είτε είστε προϊστάμενος, είτε υπάλληλος, η βαρεμάρα «πονάει», και σχεδόν πάντα, δεν έχει να κάνει με το πόσο τεμπέλης ή εργατικός, φιλόδοξος ή… «μετριότητα» είναι αυτός που εργάζεται. Η ανάγκη της αυτοεκτίμησης στο χώρο εργασίας, είναι χίλιες φορές πιο ισχυρή από την τεμπελιά ή την μειωμένη αντίληψη ή ικανότητες. Για να μιλήσουμε με στερεότυπα, και η πιο «χαζούλα» ξανθιά, και ο πιο βαριεστημένος μακρυμάλλης νεαρός, έχουν την ίδια δίψα για αυτοεκτίμηση στη δουλειά όσο και ο νούμερο ένα «γραβατωμένος» πωλητής στην εταιρεία. Απλά δεν ξέρουν πώς να την κατακτήσουν!


Αν αισθάνεστε ότι «δεν ανήκετε» στο μέρος όπου δουλεύετε, ότι η πρακτική και η φιλοσοφία αλλά και το αντικείμενο της εταιρείας δεν σας ταιριάζει, ότι οι αρχές, η εμπειρία, οι αξίες και τα ταλέντα σας είναι αναξιοποίητα, τότε ίσως πρέπει πράγματι, αφού μιλήσετε ειλικρινά με τον εαυτό σας και καταπολεμήσετε το άγχος της ανεργίας, του ρίσκου και βεβαίως της… «αφραγκίας», και να ψάξετε για κάτι άλλο. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Η ικανοποίηση και στη δουλειά και στις προσωπικές σχέσεις, δεν έρχεται ποτέ έτοιμη στο πιάτο! Αν πάλι σας αρέσει η εταιρεία σας και το αντικείμενό σας, αλλά στο χώρο της δουλειάς σας αισθάνεστε… «αόρατοι», μην το παίρνετε προσωπικά. Δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος σας εχθρεύεται ή σας παραγκωνίζει επί τούτου. Ζητήστε περισσότερες εργασίες, τονίστε στο Διευθυντή σας ότι θέλετε να συνεισφέρετε περισσότερο στην επιχείρηση. Μάθετε τι καθήκοντα εμπεριέχει κάθε πόστο στην επιχείρηση και δείτε που υπάρχουν περιθώρια να εισχωρήσετε, ώστε να αποκτήσετε εντονότερη και δυναμικότερη παρουσία στην εταιρεία. Αν επιμείνετε, αποκλείεται κάποια στιγμή να μην πλουτίσετε τις δραστηριότητές σας. Αργά ή γρήγορα, ο Διευθυντής θα σας δώσει κάτι από αυτό που ζητάτε – ποιος δεν θέλει άλλωστε εργαζόμενους που «διψούν» για δουλειά; Άλλος λόγος πίσω από το συναίσθημα της πλήξης, είναι να αισθάνεται κάποιος ότι «έχει κολλήσει», ότι δεν «μαθαίνει» τίποτα νέο στη δουλειά του, δεν εξελίσσεται ως εργαζόμενος και ως άνθρωπος, και εν τέλει, περιορίζεται το μέλλον του, οι φιλοδοξίες και οι δυνατότητές του, παρότι ασχολείται με το αντικείμενο που θέλει, σε μια εταιρεία που εκτιμά. Η λύση και πάλι, είναι η δράση. Ψάξτε μόνοι σας για νέες προκλήσεις. Διαβάστε περισσότερο, μάθετε κάτι παραπάνω για αυτό που κάνετε. Προσπαθήστε να βρείτε τις νέες τάσεις ή ακόμη και νέες τεχνολογίες γύρω από αυτό, ώστε να κάνετε αυτό που ήδη κάνετε, με καλύτερο, γρηγορότερο τρόπο. Στη συνέχεια, προτείνετε αυτό που σκεφτήκατε στην εργοδοσία. Πολλές φορές, η λύση είναι δίπλα μας, και είναι και πιο εύκολη από όσο νομίζαμε. Ο τρόπος είναι ένας: Να διεκδικούμε αυτό που θέλουμε. Δεν είναι σίγουρο ότι πάντα θα το πετύχουμε, ωστόσο θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσο θετικά μπορεί και να αντιδράσουν οι άλλοι σε μια θετική πρωτοβουλία σας!

Με το μάτι στο ρολόι

Αν βιώνετε την κάθε μέρα –βαρεμάρας– στη δουλειά, με το μάτι στο ρολόι, είναι σαν να ξύνετε την πληγή σας. Σταματήστε να επικεντρώνεστε στο χρόνο που δεν περνάει, και επικεντρωθείτε στη δουλειά που έχετε να βγάλετε. Μόνο έτσι δεν θα νιώθετε το κάθε λεπτό σαν… αιωνιότητα. Ακόμα και το μικρότερο καθήκον, δημιουργεί ικανοποίηση όταν «φύγει από τη μέση» – αντίθετα, το να αφήνετε χίλια δύο βαρετά μικροκαθήκοντα να συσσωρεύονται δημιουργεί ακόμη περισσότερο δυσβάσταχτο άγχος! Ακόμη και το να καθαρίσετε ξανά το γραφείο σας ή να ξανατακτοποιήσετε τους φακέλους είναι προτιμότερο από το να κάθεστε! Το να βοηθάτε τους άλλους, είναι επίσης μια ικανοποιητική δραστηριότητα, που ανεβάζει την αυτοεκτίμηση, προσθέτει μια ποικιλία μέσα στην ημέρα, και δημιουργεί εξαιρετικές εντυπώσεις στον περίγυρο, βοηθώντας σας να εδραιώσετε μια καλή σχέση με τους συναδέλφους σας. Μερικές φορές, η λύση για απαλλαγή από τη δυσφορία στο χώρο εργασίας, δεν σχετίζεται απαραίτητα με το αντικείμενό της! Η καλύτερη οργάνωση, η απαλοιφή των εντάσεων και η σύσφιξη των σχέσεων, η αλληλοβοήθεια με τους συναδέλφους, κάνουν… θαύματα και «εμβολιάζουν» την καθημερινή ρουτίνα με ευχάριστα διαλείμματα και την αίσθηση της αλληλεγγύης!

Πρακτικές Συμβουλές
Ξεφορτωθείτε τη χαρτούρα! Τίποτα δεν είναι πιο αγχωτικό από διάφορες στοίβες με χαρτιά, παραφουσκωμένα ντοσιέ, ξέχειλα συρτάρια. Απεξαρτηθείτε από τη χαρτούρα και μη χώνετε στα συρτάρια ό,τι έγγραφο φτάνει στο γραφείο σας. Μία φορά το μήνα, ανανεώστε την επιφάνεια, τα συρτάρια, τα ράφια και τα ντουλάπια. Δεν είναι όλα τα έγγραφα χρήσιμα. Πετάξτε όλες τις άχρηστες εκτυπώσεις, κάρτες, φυλλάδια, διαφημιστικά, σημειώσεις, και κρατήστε μόνο ότι είναι στ’ αλήθεια χρήσιμο για το μέλλον και υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να το χρησιμοποιήσετε! Το ίδιο βεβαίως, ισχύει και για τον υπολογιστή. Διαχωρίστε τις ατζέντες δουλειάς και σπιτιού. Σημειώστε τα πάντα στην ατζέντα εργασίας – ξεχάστε τα post it και τα μπλοκάκια. Είναι σίγουρο ότι κάτι θα σας διαφύγει. Οπλιστείτε με υπομονή. Οι μνησικακίες είναι αναπόφευκτες στη δουλειά, όταν όμως συσσωρεύονται δημιουργούν δυσάρεστη ατμόσφαιρα και γρήγορα το περιβάλλον εργασίας καταντά ανυπόφορο. Μη διστάζετε να εκφράζετε με ευγενικό και φιλικό τρόπο αυτό που σας ενοχλεί. Αναγνωρίζετε τα λάθη σας. Κανείς δεν είναι αλάθητος και όποιος προσπαθεί να δώσει τέτοια εντύπωση, για να παρουσιάζει την εικόνα του «δυνατού», έχει πάρει το λάθος δρόμο. Αν αποκτήσετε τη φήμη του ξερόλα, θα δημιουργήσετε αντιπάθειες.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, τεύχος 9, Μάιος 2012.