5 Απρ 2012

O Κανονισμός Λειτουργίας Αρχείου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών με παράτυπη συμπεριφορά


Ακολούθως παρατίθενται οι ορισμοί, ο σκοπός του αρχείου, η χρήση των πληροφοριών, οι κανονιστικές διατάξεις που αφορούν στις κατηγορίες δεδομένων, τα παραγόμενα προϊόντα κτλ όπως και λοιποί διαδικαστικοί κανόνες του Κανονισμού Λειτουργίας Αρχείου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών με παράτυπη συμπεριφορά της Τειρεσίας.

ΟΡΙΣΜΟΙ (με αλφαβητική κατάταξη)

Ασφάλιση Κοινωνία ομοίων κινδύνων που παρέχει στα μέλη της αυτόνομη αξίωση για κάλυψη οικονομικής ανάγκης έναντι ανταλλάγματος. Αφορά μόνον ιδιωτική και όχι κοινωνική ασφαλιστική κάλυψη (άρθρο 1 Ν. 2496/1997).
Ασφάλισμα Η παροχή στην οποία υποχρεούται ο Φορέας όταν επέλθει το περιστατικό από το οποίο συμφωνήθηκε να εξαρτάται η υποχρέωσή του (ασφαλιστική περίπτωση). (άρθρο 1 Ν. 2496/1997).
Ασφαλισμένος Το πρόσωπο στο οποίο αφορά ο ασφαλιζόμενος κίνδυνος ή πλήττεται από την πραγματοποίηση του ασφαλιστικού κινδύνου. (άρθρο 1 Ν. 2496/1997).
Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αναλαμβάνει ή ασκεί με αμοιβή δραστηριότητες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 190/06 και του Ν.1569/85 οι οποίες συνίστανται στην παρουσίαση, πρόταση, παροχή προπαρασκευαστικών εργασιών για τη σύναψη συμβάσεων ασφάλισης ή αντασφάλισης ή σύναψη αυτών ή παροχή συνδρομής κατά τη διαχείριση και την εκτέλεση των εν λόγω συμβάσεων, ιδίως σε περίπτωση επελεύσεως του ασφαλιστικού κινδύνου. Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής υπό την παραπάνω έννοια μπορεί να είναι ο ασφαλιστικός πράκτορας, ο μεσίτης ασφαλίσεων, ο ασφαλιστικός σύμβουλος και ο συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων (άρθρο 1 Ν. 1569/1985).
Ασφαλιστικός πράκτορας Ασφαλιστικός πράκτορας είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που έχει ως έργο την ανάληψη με σύμβαση, έναντι προμήθειας, ασφαλιστικών εργασιών στο όνομα και για λογαριασμό μιας ή περισσότερων ασφαλιστικών επιχειρήσεων. Ο ασφαλιστικός πράκτορας παρουσιάζει, προτείνει, προπαρασκευάζει, προσυπογράφει ή συνάπτει ο ίδιος ή διαμέσου άλλων διαμεσολαβούντων για λογαριασμό μιας ή περισσοτέρων ασφαλιστικών ή μεσιτικών επιχειρήσεων ασφαλιστικές συμβάσεις. Επίσης παρέχει στον ασφαλισμένο κάθε αναγκαία συνδρομή κατά την διάρκεια της ασφαλιστικής σύμβασης και ιδιαίτερα μετά την επέλευση της ασφαλιστικής περίπτωσης (άρθρο 2 Ν. 1569/1985 & και άρθρο 4 Π.Δ.190/06).
Ασφαλιστική σύμβαση Ιδιωτικού δικαίου σύμβαση, δυνάμει της οποίας ο Φορέας αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει, έναντι ασφαλίστρου, στον συμβαλλόμενό του (λήπτη της ασφάλισης) ή σε τρίτο, παροχή (ασφάλισμα) σε χρήμα ή, εφόσον υπάρχει ειδική συμφωνία, άλλη παροχή σε είδος, όταν επέλθει το περιστατικό (ασφαλιστική περίπτωση) από το οποίο συμφωνήθηκε να εξαρτάται η υποχρέωσή του (άρθρο 1 Ν. 2496/1997).
Ασφαλιστικός σύμβουλος Ασφαλιστικός σύμβουλος είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο μελετά την αγορά, παρουσιάζει και προτείνει λύσεις ασφαλιστικής κάλυψης των αναγκών των πελατών, με ασφαλιστικές συμβάσεις, για λογαριασμό των ασφαλιστικών επιχειρήσεων ή ασφαλιστικών πρακτόρων ή μεσιτών ή συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων για την πρόσκτηση εργασιών (άρθρο 16 Ν. 1569/1985 και άρθρο 4 Π.Δ.190/06).
Λήπτης της ασφάλισης Το πρόσωπο που καταρτίζει την ασφαλιστική σύμβαση με τον Φορέα και ευθύνεται για την καταβολή ασφαλίστρων (άρθρο 1 Ν. 2496/1997).
Μέλη Διοίκησης Νομικού Προσώπου - Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Τα φυσικά πρόσωπα με εκτελεστικές αρμοδιότητες, τα οποία ασκούν διοίκηση ή / και διαχείριση στο νομικό πρόσωπο που δραστηριοποιείται ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.
Μεσίτης ασφαλίσεων Μεσίτης ασφαλίσεων είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει ως έργο, κατ’ εντολή του ασφαλιζόμενου, χωρίς να δεσμεύεται ως προς την επιλογή της ασφαλιστικής ή αντασφαλιστικής επιχείρησης, έναντι προμήθειας που καταβάλλεται από τις ασφαλιστικές ή αντασφαλιστικές επιχειρήσεις, να φέρει σε επαφή ασφαλιζόμενους ή αντασφαλιζόμενους και ασφαλιστικές ή αντασφαλιστικές επιχειρήσεις, να προβαίνει σε όλες τις αναγκαίες προπαρασκευαστικές εργασίες για την σύναψη ασφαλιστικών ή αντασφαλιστικών συμβάσεων, να λαμβάνει την αποδοχή από την ασφαλιστική ή αντασφαλιστική επιχείρηση και την έγκριση του ασφαλιζόμενου ή αντασφαλιζομένου και να βοηθά κατά την διαχείριση και την εκτέλεση τους, ιδίως σε περίπτωση επέλευσης του κινδύνου (άρθρο 15α Ν. 1569/1985 και άρθρο 4 Π.Δ.190/06).
Σύμβαση Η σύμβαση συνεργασίας – αποκλειστικής ή μη – μεταξύ του Φορέα και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Συνδεδεμένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής Συνδεδεμένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ασκεί δραστηριότητα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης εξ ονόματος και για λογαριασμό ασφαλιστικής επιχείρησης ή περισσότερων της μιας ασφαλιστικών επιχειρήσεων, εφόσον τα σχετικά ασφαλιστικά προϊόντα δεν είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους, αλλά το οποίο δεν εισπράττει τα ασφάλιστρα ή τα ποσά που προορίζονται για τον πελάτη και ενεργεί υπό την πλήρη ευθύνη των εν λόγω ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα προϊόντα που αφορά κάθε μία από αυτές. Θεωρείται επίσης, ως συνδεδεμένος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ο οποίος ενεργεί υπό την ευθύνη μιας ή περισσότερων ασφαλιστικών επιχειρήσεων για τα προϊόντα που αφορούν κάθε μια από αυτές, κάθε πρόσωπο που ασκεί την δραστηριότητα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης η οποία είναι συμπληρωματική προς την κύρια επαγγελματική του δραστηριότητα, όταν η ασφάλιση αποτελεί συμπλήρωμα των αγαθών ή υπηρεσιών που παρέχονται στο πλαίσιο της κύριας απασχόλησής του και το οποίο δεν εισπράττει ούτε τα ασφάλιστρα ούτε τα ποσά που προορίζονται για τον πελάτη (άρθρο 2 παρ.7 Π.Δ.190/06).
Συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων Συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο για λογαριασμό μιας ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής ή και μιας μόνο ασφαλιστικής επιχείρησης ασφαλίσεων κατά ζημιών, έναντι προμήθειας διαμεσολαβεί στη σύναψη ασφαλιστικών συμβάσεων διαμέσου ομάδας ασφαλιστικών συμβούλων, τους οποίους επιλέγει, εκπαιδεύει και εποπτεύει (άρθρο 20 Ν. 1569/1985).
Φορέας Η ασφαλιστική επιχείρηση, ημεδαπή ή αλλοδαπή, που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα κατά τις διατάξεις του Ν.Δ. 400/70 με αποκλειστικό σκοπό την ανάληψη κινδύνων και η οποία στο πλαίσιο άσκησης των εργασιών της, συνάπτει σύμβαση συνεργασίας με τον ασφαλιστικό βδιαμεσολαβητή. Ο Φορέας υποχρεούται να παρέχει τα προβλεπόμενα στον παρόντα Κανονισμό Λειτουργίας στοιχεία στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ και δικαιούται να λαμβάνει γνώση του περιεχομένου του Αρχείου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.



ΠΡΟΟΙΜΙΟ
Το αρχείο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με παράτυπη συμπεριφορά (εφεξής «Αρχείο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» ή «Αρχείο»), αφορά αφενός σε καθυστερήσεις (άνω των τριών - 3- μηνών) απόδοσης ασφαλίστρων σχετικά μεγάλου ύψους (άνω των 5.000,00€) που έχουν εισπραχθεί από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές προς τους Φορείς και αφετέρου στις γενόμενες καταγγελίες των σχετικών συμβάσεων που υφίσταντο μεταξύ των ανωτέρω για τους λόγους που περιγράφονται στη συνέχεια (Μέρος Α΄, άρθρο 1). Στο αρχείο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών δεν καταγράφεται πληροφορία που αφορά στις ασφαλιστικές συμβάσεις και στους λήπτες της ασφάλισης ή ασφαλισμένους ή δικαιούχους ασφαλίσματος. Τόσο η καθυστέρηση απόδοσης ασφαλίστρων, όσο και η καταγγελία της σύμβασης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών θα βασίζεται στην αντικειμενική πληροφόρηση από τους Φορείς. Για τη μεγιστοποίηση της ωφέλειας του αρχείου καθίσταται αναγκαία η συλλογή πληροφοριών από το σύνολο των Φορέων της χώρας, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η πληρότητα, εγκυρότητα και ακρίβεια της πληροφόρησης. Κατ’ αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η πληροφόρηση των αποδεκτών του αρχείου σχετικά με τα ανεξόφλητα ασφάλιστρα και την καταγγελία των συμβάσεων των συμβεβλημένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και με τα αίτια αυτής και παρέχεται σε αυτούς η δυνατότητα εκτίμησης του κινδύνου που απορρέει από τη σύναψη σύμβασης με συγκεκριμένο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή με απώτερο σκοπό την προστασία της πίστης και των συναλλαγών στην ιδιωτική ασφάλιση, αλλά και την προστασία των ίδιων των ληπτών της ασφάλισης και ασφαλισμένων, όπως αναλύεται κατωτέρω.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ
Το αρχείο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών εξυπηρετεί το σκοπό τήρησης του Αρχείου της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ και τον σκοπό της επεξεργασίας που πραγματοποιεί, δηλαδή, την ενίσχυση της πίστης και την εξυγίανση των συναλλαγών, μέσω της παροχής της δυνατότητας στους αποδέκτες του να αξιολογούν τους κινδύνους που απορρέουν από τη σύναψη σύμβασης με συγκεκριμένο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.
Ειδικότερα, το αρχείο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών έχει ως σκοπό:
τον περιορισμό της αθέμιτης συμπεριφοράς και την εξυγίανση των συναλλαγών στην ιδιωτική ασφάλιση,
την ελαχιστοποίηση των κινδύνων που απορρέουν από τη σύναψη συμβάσεων συνεργασίας με αφερέγγυους ή παρανομούντες ασφαλιστικούς μεσολαβητές,
την προστασία των ασφαλισμένων, οι οποίοι αναλαμβάνουν συχνά σοβαρό κόστος αποβλέποντας σε καλύτερη ασφαλιστική κάλυψη υγείας, συνταξιοδότησης κλπ.,
την ενίσχυση της εποπτείας του συστήματος της ιδιωτικής ασφάλισης, με την οποία είναι κατά νόμο επιφορτισμένη η Τράπεζα της Ελλάδος
και τελικά την προαγωγή και προστασία του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας και της εδραίωσης της πίστης σε αυτήν.
Το εξειδικευμένο αυτό αρχείο δημιουργήθηκε κατόπιν αιτήματος των ασφαλιστικών επιχειρήσεων (Φορέων), με σύμφωνη γνώμη της Τράπεζας της Ελλάδος, ως εποπτεύουσας την ιδιωτική ασφάλιση στην Ελλάδα (άρθρο 1 Ν. 3867/2010), λόγω της ανάγκης περιορισμού της σημαντικότατης αύξησης των παράτυπων συμπεριφορών (αθέτηση κανόνα δικαίου ή συμβατικού όρου) εκ μέρους ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με σκοπό την αποκατάσταση της ομαλότητας στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς. Στο πλαίσιο αυτό είναι προφανές ότι η συγκεκριμένη επεξεργασία είναι απολύτως αναγκαία για την ικανοποίηση του ως άνω σκοπού, η επιδίωξη του οποίου υπερέχει προφανώς των δικαιωμάτων των υποκειμένων, για το λόγο δε αυτό δεν απαιτείται η συγκατάθεσή τους κατ΄ άρθρο 5 παρ. 2 εδ. ε Ν. 2472/97.
ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Όλες οι πληροφορίες που καταχωρούνται στο αρχείο ασφαλιστικών διαμεσολαβητών παρέχονται από την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ στους αποδέκτες των δεδομένων στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης και επίτευξης του ανωτέρω περιγραφόμενου σκοπού χωρίς αξιολογικές ή άλλες κρίσεις επ’ αυτών προκειμένου να αξιολογηθούν ελεύθερα από αυτούς.
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
1. Κατηγορίες Δεδομένων Αρχείου Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Τα δεδομένα του αρχείου αφορούν:
Α. (Κωδ. 01) : σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, οι οποίοι έχουν καθυστερήσει να αποδώσουν εισπραχθέντα ασφάλιστρα προς τους Φορείς, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας (αρ. 33 παρ. 2 ν.δ/τος 400/70), εφόσον τα ασφάλιστρα αυτά υπερβαίνουν συνολικά το ποσό των € 5.000,00 (σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα συμβολαίων παραγωγής τους) για χρονικό διάστημα άνω των τριών (3) μηνών από την ημερομηνία που η σχετική οφειλή έγινε απαιτητή (χωρίς τη μεσολάβηση καταγγελίας).
Β. σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, των οποίων η σχετική σύμβαση έχει καταγγελθεί για τους παρακάτω λόγους.
(Κωδ. 02) : Ανεξόφλητα υπόλοιπα ασφαλίστρων, που είχαν εισπραχθεί και θα έπρεπε να είχαν αποδοθεί, σύμφωνα με τους όρους των συμβάσεων συνεργασίας και τη νομοθεσία.
(Κωδ. 03) : Μη τήρηση όρου σύμβασης διακανονισμού οφειλών μεταξύ του Φορέα και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
(Κωδ. 04) : Αλλοίωση ποσών συναλλαγών.
(Κωδ. 05) : Έκδοση ασφαλιστηρίων ή άλλων εταιρικών εγγράφων/ εντύπων που δεν έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Φορέα.
(Κωδ. 06) : Εκ προθέσεως εσφαλμένη συμπλήρωση προτάσεων ασφάλισης.
(Κωδ. 07) : Εμπλοκή σε απατηλές αιτήσεις ασφαλιστικών αποζημιώσεων.
(Κωδ. 08) : Μη απόδοση στον ασφαλισμένο ή σε τρίτο ποσών αποζημιώσεων/ασφαλισμάτων.
(Κωδ. 09) : Υποβολή μη εγκεκριμένης από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο αίτησης εξαγοράς.
(Κωδ. 10) : Υποβολή μη εγκεκριμένης από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο αίτησης τροποποίησης όρων συμβολαίων.
(Κωδ. 11) : Μη εγκεκριμένη από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο μεταφορά ασφαλιστικής σύμβασης.
(Κωδ. 12) : Επιβολή κύρωσης από Δημόσια Αρχή για παράβαση της ασφαλιστικής νομοθεσίας ή/και της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτή.
(Κωδ. 13) : Απόκρυψη του γεγονότος της άσκησης επαγγέλματος χωρίς να έχει αποκτηθεί ή αφού έχει αφαιρεθεί η άδεια προς τούτο ή πληροφοριών που στοιχειοθετούν τους λόγους που οδήγησαν στο γεγονός αυτό.
(Κωδ. 14) : Επιβολή κυρώσεων λόγω παραβίασης της νομοθεσίας περί ξεπλύματος χρήματος
Στο Αρχείο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών καταχωρούνται περιπτώσεις καθυστερήσεων και καταγγελιών που λαμβάνουν χώρα μετά την έναρξη λειτουργίας του εν λόγω αρχείου.
2. Πηγές Άντλησης των Δεδομένων
Τα στοιχεία σχετικά με τις καθυστερήσεις απόδοσης εισπραχθέντων ασφαλίστρων και τις καταγγελίες συμβάσεων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών συγκεντρώνονται για κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή κατά περίπτωση από τον κάθε Φορέα, ο οποίος υποχρεούται να προβαίνει σε σχετική ενημέρωση του Αρχείου.
3. Συλλογή Δεδομένων
3-1 Χρόνος & Τρόπος Συλλογής Δεδομένων: Η συλλογή των πληροφοριών πραγματοποιείται με εισαγωγή αυτών σε ειδική εφαρμογή από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους του εκάστοτε Φορέα, μετά από έγκριση της διοίκησής του, όποτε προκύπτει η πληροφορία.
Η εισαγωγή δεδομένων από τους Φορείς στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ προϋποθέτει τον έλεγχο των σχετικών πληροφοριών από εξειδικευμένο προσωπικό τους και άπτεται της αποκλειστικής ευθύνης τους.
3-2 Έλεγχος Δεδομένων: Τα δεδομένα ελέγχονται μηχανογραφικά και σε περίπτωση μη συμπλήρωσης πεδίων, που είναι όλα υποχρεωτικά, η σχετική εισαγωγή απορρίπτεται, ενώ ταυτόχρονα ενημερώνεται ηλεκτρονικά ο Φορέας για την ελλιπή συμπλήρωση. Για κάθε εισαγωγή δεδομένου σημειώνεται ημερομηνία παραλαβής και μοναδικός αύξων αριθμός παραλαβής. Οι Φορείς έχουν τη δυνατότητα ελέγχου των στοιχείων που εισάγουν στο Αρχείο μέσω της παρεχόμενης από το σύστημα δυνατότητας συνολικής εμφάνισης των καταχωρήσεων που οι ίδιοι έχουν πραγματοποιήσει για το χρονικό διάστημα που ορίζουν.
4. Μηχανογραφική Επεξεργασία των Δεδομένων
4-1 Εισαγωγή Δεδομένων στο Αρχείο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Μέσω των οθονών που επιτρέπουν την εισαγωγή δεδομένων στο Aρχείο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών οι Φορείς καταχωρούν τα απαραίτητα στοιχεία προσδιορισμού του καταχωρούμενου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπως αυτά ορίζονται στο Μέρος Β΄ του παρόντος Κανονισμού. Στη συνέχεια, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ επεξεργάζεται τα στοιχεία αυτά, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εισαγωγή της πληροφορίας στο Αρχείο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Κατά τη διαδικασία αυτή επιχειρείται αυτόματη ταύτιση της εισαχθείσας πληροφορίας με υφιστάμενες οικονομικές μονάδες (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) του υπάρχοντος Αρχείου της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, σύμφωνα με τους ακόλουθους κανόνες ταύτισης:
Προκειμένου για Νομικά Πρόσωπα: ΑΦΜ και Επωνυμία ή διακριτικός τίτλος
Προκειμένου για Φυσικά Πρόσωπα: ΑΦΜ ή/και ΑΔΤ και Επώνυμο + Όνομα + Πατρώνυμο
Εάν τα στοιχεία μίας οικονομικής μονάδας, στην οποία ανήκουν τα προς εισαγωγή δεδομένα, δεν ταυτίζονται με τα στοιχεία του υφισταμένου Αρχείου της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, τότε αυτή παραπέμπεται για οπτικό έλεγχο που διενεργείται από ειδικό τμήμα της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ. Μετά το τέλος του οπτικού ελέγχου αποφασίζεται εάν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί τελικά ταύτιση με κάποια οικονομική μονάδα του Αρχείου ή εάν θα δημιουργηθεί νέα οικονομική μονάδα, ενώ κατά περίπτωση μπορεί να καταστεί αναγκαία η επικοινωνία με τον Φορέα για παροχή διευκρινίσεων.
4-2 Παραγόμενα Προϊόντα
Οι πληροφορίες του αρχείου ασφαλιστικών διαμεσολαβητών παρέχονται στους αποδέκτες (βλ. κατωτέρω υπό 9) ως εξής:
Α. Οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες ειδοποιούνται κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή για κάθε μεταβολή δεδομένου (νέα καταχώρηση ή διαγραφή).
Β. Οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες έχουν τη δυνατότητα αναζήτησης των δεδομένων του αρχείου ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με βάση τον ΑΦΜ του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, τον Αριθμό Μητρώου Επαγγελματικού Επιμελητηρίου (ΑΜΕΕ) του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, τον ΑΔΤ του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και, το ονοματεπώνυμο/επωνυμία/διακριτικό τίτλο, πατρώνυμο, διεύθυνση. Κατά τη διάθεση των δεδομένων στους χρήστες γίνεται αναφορά στον Φορέα που εισήγαγε αυτά στο αρχείο.
5. Διαγραφή και Συμπλήρωση των Δεδομένων που έχουν ενταχθεί στο Αρχείο
5-1 Διαγραφή Δεδομένων λόγω παρέλευσης χρόνου: Διαγραφή δεδομένου από το αρχείο πραγματοποιείται στη περίπτωση συμπλήρωσης του προβλεπόμενου χρόνου διατήρησης των πληροφοριών στο αρχείο σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο Κεφάλαιο 7 του παρόντος Κανονισμού.
5-2 Διαγραφή Δεδομένου που δεν ανήκει στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή
α. Όταν αποδεικνύεται τεκμηριωμένα ότι συγκεκριμένο δεδομένο δεν αφορά τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, στον οποίο φέρεται ότι ανήκει, διαγράφεται.
β. Τεκμηρίωση της αναγκαιότητας της διαγραφής ενός δεδομένου από τη μερίδα ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ως μη ανήκοντος σ΄ αυτόν, πραγματοποιείται δια του επανελέγχου του δεδομένου, είτε με πρωτοβουλία του Φορέα (κυρίως σε περίπτωση εκ παραδρομής καταχώρησης) είτε κατόπιν αιτήσεως του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προς την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ή προς τον Φορέα.
Σε περίπτωση που η αίτηση κατατίθεται στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, η τελευταία τη διαβιβάζει προς τον Φορέα που εισήγαγε τη σχετική πληροφορία και ζητείται ο επανέλεγχος του δεδομένου. Εφόσον τελικά διαπιστωθεί εσφαλμένη επεξεργασία γίνεται διαγραφή της πληροφορίας κατόπιν έγγραφης εντολής του Φορέα, φέρουσας διπλής εγκρίσεως, εκ των οποίων η πρώτη πρέπει να είναι από τη ιοίκηση του Φορέα.
γ. Στην περίπτωση διαγραφής κατά το παρόν άρθρο, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει σχετικά τους συνδεδεμένους Φορείς, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που ίσχυσε κατά τη δημιουργία της πληροφορίας. Ομοίως, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει για τη γενόμενη διαγραφή και τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, στον οποίο αφορά, με απαντητική επιστολή της, εφόσον το σχετικό αίτημα είχε υποβληθεί σε αυτή από τον ίδιο.
5-3 Διαγραφή δεδομένου λόγω ακύρωσης της καταγγελίας/οφειλής: Διαγραφή δεδομένου από το αρχείο πραγματοποιείται όταν η καταγγελία/οφειλή ακυρωθεί με τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Απαιτείται έγγραφο αίτημα του Φορέα, φέρον διπλή έγκριση, εκ των οποίων η πρώτη πρέπει να προέρχεται από τη Διοίκησή του. Επικυρωμένο αντίγραφο της δικαστικής απόφασης μετά των δικαιολογητικών τελεσιδικίας της μπορούν να προσκομισθούν στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ και από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Στην περίπτωση αυτή, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, προτού προβεί στη διαγραφή, θα διενεργεί επαλήθευσή τους μέσω επικοινωνίας της με τον αρμόδιο Φορέα ή με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο. Σε περίπτωση υποβολής του αιτήματος διαγραφής από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει αυτόν για τις ενέργειές της με αποστολή απαντητικής επιστολής.
5-4 Συμπλήρωση Δεδομένου: Συμπλήρωση δεδομένου πραγματοποιείται κατά περίπτωση (εξόφληση, ρύθμιση, άσκηση αγωγής, ακύρωση με οριστική απόφαση) με βάση έγγραφο αίτημα του Φορέα. Σε περίπτωση προσκόμισης των αποδεικτικών της συμπλήρωσης εγγράφων από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, προτού προβεί στη σχετική συμπλήρωση του αρχείου της, θα διενεργεί επαλήθευσή τους μέσω επικοινωνίας της με τον αρμόδιο Φορέα ή με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο. Σε περίπτωση υποβολής του αιτήματος συμπλήρωσης από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει αυτόν για τις ενέργειές της με αποστολή απαντητικής επιστολής.
6. Διόρθωση Δεδομένων που έχουν ενταχθεί στο Αρχείο
Διόρθωση δεδομένου πραγματοποιείται όταν διαπιστώνεται, κατά τρόπο τεκμηριωμένο, ότι οποιοδήποτε στοιχείο που έχει ενταχθεί στο Αρχείο και αφορά την ταυτότητα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (πχ. ονοματεπώνυμο/επωνυμία, ΑΦΜ), ή την ίδια την πληροφορία (πχ. κωδικός καταχώρησης) δεν είναι ακριβές.
Η διαπίστωση του λάθους γίνεται κατόπιν επανελέγχου του δεδομένου, είτε με πρωτοβουλία του Φορέα, είτε μετά από αίτηση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προς την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ή προς τον Φορέα. Σε περίπτωση επισήμανσης στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ από τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή εσφαλμένου δεδομένου η αίτησή του διαβιβάζεται στον Φορέα που απέστειλε τη σχετική πληροφορία και ζητείται ο επανέλεγχος του δεδομένου.
Εφόσον τελικά διαπιστωθεί εσφαλμένη επεξεργασία και καταχώρηση πληροφορίας στο Αρχείο γίνεται διαγραφή της καταχώρησης κατόπιν σχετικής εντολής του Φορέα, ο οποίος στη συνέχεια προβαίνει σε εκ νέου καταχώρηση με τα ορθά δεδομένα. Στην περίπτωση αυτή, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει σχετικά τους συνδεδεμένους Φορείς, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που ίσχυσε κατά τη δημιουργία της πληροφορίας.
Η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει σχετικά με τη διόρθωση ή μη τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, εφόσον ο τελευταίος είχε υποβάλει αίτηση προς αυτή.
7. Χρόνος Διατήρησης των Δεδομένων στο Αρχείο
Ο χρόνος παραμονής των στοιχείων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο αρχείο ορίζεται σε δέκα (10) έτη από την ημερομηνία της καταγγελίας ή εισαγωγής της σχετικής οφειλής. Μετά την πάροδο των δέκα (10) ετών, κάθε δεδομένο του αρχείου διαγράφεται αυτόματα.
8. Εξυπηρέτηση των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
8-1 Γενικά
α. Σύμφωνα με το Ν.2472/97, κάθε υποκείμενο προσωπικού δεδομένου έχει το δικαίωμα να έχει πρόσβαση στο Αρχείο της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, προκειμένου να ενημερωθεί εάν δεδομένα που το αφορούν αποτελούν ή αποτέλεσαν αντικείμενο επεξεργασίας και σε καταφατική περίπτωση ποία είναι αυτά τα δεδομένα, την προέλευση, τους σκοπούς της επεξεργασίας κλπ.
β. Επίσης ο νόμος δίδει το δικαίωμα σε κάθε υποκείμενο προσωπικού δεδομένου να προβάλλει αντιρρήσεις αναφορικά με την επεξεργασία δεδομένων που το αφορούν (άρθρο 13 Ν. 2472/1997).
Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 14 Ν. 2472/1997, κάθε υποκείμενο προσωπικού δεδομένου δικαιούται να ζητήσει από το αρμόδιο δικαστήριο την άμεση αναστολή ή μη εφαρμογή απόφασης που έχει ληφθεί αποκλειστικά με την αυτοματοποιημένη επεξεργασία δεδομένων, εφόσον αυτή αποβλέπει στην αξιολόγηση της συναλλακτικής συμπεριφοράς του, ιδίως μάλιστα ως προς την αξιοπιστία του και την φερεγγυότητά του ως προς τη διαμεσολάβηση σε ασφαλιστικές εργασίες.
γ. Η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ επιθυμεί τη μεγίστη δυνατή διευκόλυνση των ενδιαφερομένων στην άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων τους και την πλήρη και έγκαιρη ανταπόκριση των οργάνων και στελεχών της στην εξέταση των αιτημάτων τους.
δ. Για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων στην άσκηση του δικαιώματος πρόσβασης (ανωτέρω παραγρ. 8-1α) η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ διαθέτει «Γραφεία Εξυπηρέτησης Κοινού», στην Αθήνα και το Μαρούσι Αττικής, τα οποία δέχονται και εξετάζουν τα σχετικά αιτήματα και απαντούν σ΄ αυτά εμπροθέσμως. Με τον ίδιο τρόπο αντιμετωπίζονται και οι αιτήσεις που παραλαμβάνονται μέσω ταχυδρομείου.
ε. Η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ την ίδια εξυπηρέτηση, η οποία προβλέπεται ανωτέρω και εδράζεται στον Ν. 2472/97, παρέχει και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που λειτουργούν με τη μορφή του νομικού προσώπου.
στ. Για τη διευκόλυνση των υποκειμένων των δεδομένων του Αρχείου, συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, στην άσκηση του δικαιώματος πρόσβασης και την ταχεία και πλήρη αντιμετώπιση των αιτημάτων τους διατίθεται τυποποιημένο έντυπο αίτησης παροχής πληροφοριών, με τη συμπλήρωση του οποίου δύνανται να πληροφορηθούν το σύνολο των δεδομένων που τυχόν βρίσκονται καταχωρημένα στο Αρχείο της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ και τους αφορούν.
9. Αποδέκτες των Δεδομένων
Πρόσβαση στα κατά τα ανωτέρω δεδομένα του αρχείου θα έχουν, για ίδια χρήση και για την εξυπηρέτηση του σκοπού του αρχείου, ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτημένα στελέχη της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (άρ. 1 Ν. 3867/2010, Φ.Ε.Κ. 128/Α'), όπως και ειδικά εξουσιοδοτημένοι χρήστες των Φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα υπό την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Είναι προφανές ότι στο συγκεκριμένο αρχείο ουδεμία πρόσβαση των πιστωτικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων επιτρέπεται. Περαιτέρω, με σκοπό την εξασφάλιση της πληρότητας του εν λόγω αρχείου εφαρμόζεται η αρχή της ανταποδοτικότητας και η αρχή της υποχρεωτικής συνεισφοράς των πληροφοριών. Οι Φορείς οφείλουν να εισφέρουν πρωτογενή δεδομένα στο αρχείο, εφόσον προκύπτουν τα γεγονότα που πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής τους στο σύστημα.
10. Ενημέρωση των Υποκειμένων των Δεδομένων
Η ενημέρωση των υποκειμένων των δεδομένων (ασφαλιστικών διαμεσολαβητών) για τη λειτουργία του αρχείου πραγματοποιείται δια του τύπου σύμφωνα με την με αριθμό 408/30-11-1998 απόφαση του κ. Προέδρου της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΦΕΚ 1250/11-12-1998) και θα επαναλαμβάνεται κατ’ έτος. Επιπλέον, με ευθύνη των Φορέων, η ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών πραγματοποιείται και κατά την υπογραφή της σύμβασης με τους Φορείς, στις οποίες θα περιλαμβάνεται συγκεκριμένος ευδιάκριτος όρος, ακριβώς επάνω από το σημείο, στο οποίο τίθεται η υπογραφή του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, το περιεχόμενο του οποίου έχει ως εξής :
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η Ασφαλιστική Επιχείρηση ενημερώνει τον αντισυμβαλλόμενο στην παρούσα, Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, και αυτός λαμβάνει γνώση ότι, με σκοπό τον περιορισμό της αθέμιτης συμπεριφοράς και την εξυγίανση των συναλλαγών στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, η πληροφορία:
Α. για την τυχόν εκ μέρους του καθυστέρηση απόδοσης εισπραχθέντων ασφαλίστρων άνω των € 5.000,00 (σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα συμβολαίων παραγωγής του) για χρονικό διάστημα τουλάχιστον τριών (3) μηνών (χωρίς τη μεσολάβηση καταγγελίας)
Β. για την καταγγελία της παρούσας σύμβασης από την Ασφαλιστική Επιχείρηση για οποιονδήποτε από τους ακόλουθους λόγους:
Ανεξόφλητα υπόλοιπα ασφαλίστρων, που είχαν εισπραχθεί και θα έπρεπε να είχαν αποδοθεί, σύμφωνα με τους όρους των συμβάσεων συνεργασίας και τη νομοθεσία.
Μη τήρηση όρου σύμβασης διακανονισμού οφειλών μεταξύ της ασφαλιστικής επιχείρησης και του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Αλλοίωση ποσών συναλλαγών.
Έκδοση ασφαλιστηρίων ή άλλων εταιρικών εγγράφων/ εντύπων που δεν έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ασφαλιστικής επιχείρησης
Εκ προθέσεως εσφαλμένη συμπλήρωση προτάσεων ασφάλισης.
Εμπλοκή σε απατηλές αιτήσεις ασφαλιστικών αποζημιώσεων.
Μη απόδοση στον ασφαλισμένο ή σε τρίτο ποσών αποζημιώσεων/ασφαλισμάτων
Υποβολή μη εγκεκριμένης από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο αίτησης εξαγοράς.
Υποβολή μη εγκεκριμένης από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο αίτησης τροποποίησης όρων συμβολαίων.
Μη εγκεκριμένη από τον λήπτη της ασφάλισης / ασφαλισμένο μεταφορά ασφαλιστικής σύμβασης.
Επιβολή κύρωσης από Δημόσια Αρχή για παράβαση της ασφαλιστικής νομοθεσίας ή/και της νομοθεσίας περί προστασίας καταναλωτή.
Απόκρυψη του γεγονότος της άσκησης επαγγέλματος χωρίς να έχει αποκτηθεί ή αφού έχει αφαιρεθεί η άδεια προς τούτο ή πληροφοριών που στοιχειοθετούν τους λόγους που οδήγησαν στο γεγονός αυτό.
Επιβολή κυρώσεων λόγω παραβίασης της νομοθεσίας περί ξεπλύματος χρήματος. καθώς και τα δεδομένα που εξατομικεύουν αυτόν θα διαβιβασθούν και καταχωρηθούν σε αρχείο όμοιων πληροφοριών που τηρεί η εταιρία ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ (υπεύθυνος επεξεργασίας), που εδρεύει στο Μαρούσι, οδός Αλαμάνας αρ. 2, τ.κ. 151 25, τηλ. 210 36.76.700.
Στο αρχείο καταχωρούνται επίσης και δεδομένα που αφορούν στα φυσικά πρόσωπα Μέλη της Διοίκησης του νομικού προσώπου – ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Πρόσβαση στο ανωτέρω αρχείο θα έχουν, για ίδια χρήση και για την εξυπηρέτηση του σκοπού του αρχείου, ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτημένα στελέχη της Διεύθυνσης Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (άρ. 1 Ν. 3867/2010, Φ.Ε.Κ. 128/Α'), όπως και ειδικά εξουσιοδοτημένοι χρήστες των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα υπό την εποπτεία της Τράπεζας της Ελλάδος. Στο συγκεκριμένο αρχείο ουδεμία πρόσβαση των πιστωτικών και χρηματοδοτικών ιδρυμάτων θα επιτρέπεται, ενώ, αντιστρόφως, καμία πρόσβαση δεν επιτρέπεται στους ανωτέρω αποδέκτες του αρχείου στα λοιπά αρχεία που τηρεί η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ. Τα δεδομένα που καταχωρούνται στο αρχείο τηρούνται για χρονικό διάστημα δέκα (10) ετών.Κάθε υποκείμενο δεδομένου έχει δικαίωμα πρόσβασης στο ανωτέρω αρχείο και αντίρρησης σύμφωνα με τους όρους του Ν. 2472/1997.». Για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, των οποίων οι σχετικές συμβάσεις έχουν συναφθεί πριν από την έναρξη λειτουργίας του εν λόγω αρχείου, η ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί από την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ για λογαριασμό των Φορέων που έχουν συνάψει τις σχετικές συμβάσεις με αποστολή ενημερωτικής επιστολής, κατά τον προαναφερθέντα όρο. Τέλος, με ευθύνη των Φορέων, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, των οποίων οι συμβάσεις καταγγέλλονται, θα ενημερώνονται για την καταχώρησή τους στο εν λόγω αρχείο και τα δικαιώματά τους κατά τη στιγμή της καταγγελίας της συμβάσεώς τους. Ομοίως θα ενημερώνονται οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και στις περιπτώσεις που καθυστερούν να αποδώσουν εισπραχθέντα ασφάλιστρα κατά την έγγραφη όχλησή τους από τους Φορείς.
ΜΕΡΟΣ Β΄-ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΥΛΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΡΧΕΙΟΥ
Παρατίθενται τα στοιχεία για κάθε περίπτωση συλλεγομένων δεδομένων, τα οποία είναι απαραίτητα για τον προσδιορισμό του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, τη συγκεκριμενοποίηση των πληροφοριών και για τη μεθοδική ένταξή τους σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα. Οι κατηγορίες των συλλεγομένων δεδομένων αναφέρονται με τις ενδείξεις της παραγράφου 1 του μέρους Α΄ του παρόντος Κανονισμού και καταχωρίζονται στο αρχείο με αποκλειστική ευθύνη των Φορέων.
1 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
Κωδικός Φορέα
ΑΦΜ ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
ΑΔΤ ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (προκειμένου για φυσικά πρόσωπα)
Επωνυμία (προκειμένου για νομικά πρόσωπα)/ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (προκειμένου για φυσικά πρόσωπα)
Διακριτικός τίτλος ασφαλιστικού διαμεσολαβητή (προκειμένου για νομικά πρόσωπα)
5. Φύλο (προκειμένου για φυσικά πρόσωπα)
Πλήρης διεύθυνση έδρας (οδός, αριθμός Τ.Κ., πόλη) ή κατοικίας (για τα μέλη της διοίκησης) και τηλέφωνο ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Αριθμός Μητρώου Επαγγελματικού Επιμελητηρίου (ΑΜΕΕ)
Κατηγορία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή1
Ποσό οφειλής
Ημερομηνία καταγγελίας/οφειλής
Κωδικός συμπεριφοράς που καταχωρείται (κωδικός καταχώρησης)
1 Δ1 Διαμεσολαβητές με κύρια επαγγελματική δραστηριότητα την ασφαλιστική διαμεσολάβηση : Δ1. i Ασφαλιστικός Σύμβουλος , Δ1. ii Συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων , Δ1. iii Πράκτορας , Δ1. iv Μεσίτης, Δ2 Συνδεδεμένος διαμεσολαβητής (Δ1. i έως iii, Δ3)
Δ3 Συνδεδεμένοι διαμεσολαβητές με κύρια επαγγελματική δραστηριότητα άλλη από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση , Δ3. i Τράπεζα, ΑΕΔΑΚ , Δ3. ii Άλλο νομικό πρόσωπο (πχ. Αγροτικός Συνεταιρισμός, κλπ)
2. Στοιχεία Φυσικών Προσώπων Μελών της Διοίκησης Νομικού Προσώπου – Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, όπως αυτά αναφέρονται στους Ορισμούς του παρόντος (έως τέσσερις): 1. Επώνυμο, όνομα και πατρώνυμο, 2.ΑΔΤ, ΑΦΜ και ΑΜΕΕ, 3.Πλήρης διεύθυνση (οδός, αριθμός Τ.Κ., πόλη), 4.Τηλέφωνο
ΜΕΡΟΣ Γ΄- ΛΟΙΠΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
1. Ποιοτικός Έλεγχος Αρχείου:Εκτός από τους ελέγχους που πραγματοποιούνται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Μέρος Α του παρόντος Κανονισμού, για την πιστή απεικόνιση των καταχωρούμενων δεδομένων στο Αρχείο διενεργούνται οι ακόλουθοι έλεγχοι :
1.1. Οι μεταβολές στα πληροφοριακά στοιχεία των ΟΜ και οι διαγραφές ΟΜ παρακολουθούνται μηχανογραφικά ανά χρήστη και ημερομηνία. Πρόσβαση έχει μόνο η διεύθυνση Μηχανογράφησης της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ
1.2. Πραγματοποιούνται συνεχείς έλεγχοι, της βάσης δεδομένων, με στόχο την ταύτιση και συνένωση των ΟΜ που αφορούν στο ίδιο Φυσικό ή Νομικό Πρόσωπο, πράγμα που διευκολύνει τη σωστή πληροφόρηση των χρηστών. Οι ταυτίσεις ΟΜ παρακολουθούνται μηχανογραφικά ανά χρήστη και ημερομηνία. Πρόσβαση έχει μόνο το προσωπικό των αρμοδίων τμημάτων της Διεύθυνσης Πληροφοριών της Εταιρίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου